Hotline WinShop po-pá 8:30 - 17:00
+420 222 780 777
Hotline int. aplikace po-pá 7:30 - 16:00
+420 773 773 447
Server hosting
+420 777 777 470
Kontaktní formulář

Zavolejte nám

WinShop SQL

Provádí se ve volbě Číselníky - Společné číselníky - Číselníky uživatelů - Číselník uživatelů tlačítkem +.
U nového uživatele musí být zapsané uživatelské jméno, příjmení a heslo.
Dále musí být nastavena uživatelská práva.

Provádí se ve volbě Sklad - Systém - Uživatelská práva tlačítkem +.
V tabulce musí být vybrán uživatel, pro kterého se práva nastavují. Jsou pak tři možnosti nastavení uživatelských práv:
Individuální / Jednorázové převzetí oprávnění / Trvalé přebírání práv

Provádí se ve volbě Číselníky - Sklad - Číselník skladů - Číselník skladů tlačítkem +.
Povinné údaje jsou číslo skladu, název skladu a cenová hladina.
Na nový sklad musí být jednotlivým uživatelům nastaven přístup ve volbě Sklad - Systém - Uživatelská práva.

Kontaktujte servisní středisko.
Kontrola nastavení pokladen se provádí ve volbě Číselníky - Pokladny a prodej - Číselníky maloobchodních pokladen.

Ve volbě Číselníky - Společné číselníky je možné zvolit typ záznamu, následně se založí nový tlačítkem +.
Každý záznam může být označený být označen i jiným typem, než který je primárně nastaven. Dodavatel může být současně odběratelem.
Záznam do číselníku je možné provést i přímo při tvorbě příslušného dokladu kliknutím pravého tlačítka myši do pole s výběrem firmy.

Provádí se volbě Sklad - Ceník - Nová ceníková položka / Nová zjednodušená ceníková položka.
Nebo přímo z prohlížení ceníkových položek tlačítkem +.
Další možností je založení nové položky přímo při tvorbě dokladu kliknutím pravého tlačítka myši do pole s vyhledáváním položky.

Kontaktujte servisní středisko.

První možností je zapsat reklamaci přímo na pokladně s vazbou na původní daňový doklad. Kliknutím pravého tlačítka v modulu pokladna se otevře tabulka, kde musí být vybrána volba Reklamace zákaznická.
Z nabídky pak vybrat účtenku a položku, vyhledávání je možné podle pokladny a data.
Další možností je zápis reklamace ve skladovém modulu ve volbě Sklad - Reklamace - Reklamace odběratelské - Nová reklamace.

Systém eviduje u každé měny kurz pro nákup a prodej. Kurz je možné změnit ve volbě Číselníky - Společné číselníky - Kurzy měn pro nákup a prodej.

Zboží musí mít založený čárový kód podle platných standardů. Tisk etiket na zboží je možný podle příjemky, dodacího listu, převodky, skladu, ceníku a přecenění. Úpravu a formát etikety je nutné domluvit se servisním střediskem.

12.9.2017 14:33

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0,00
  • Sdílet