Dashboard je manažerský informační nástroj, který umožňuje vizuálně sledovat a analyzovat klíčové výkonnostní ukazatele podniku. Lze jej přizpůsobit tak, aby vyhovoval konkrétním potřebám jednotlivých oddělení. Monitorování v reálném čase snižuje hodiny analýz, které dříve představovaly pro podniky velkou výzvu. Změny v jakémkoli aspektu podnikání, ať už jde o marketing, prodej, zákaznickou podporu nebo finance, mají dopad na podnik jako celek. Dashboardy umožňují uživatelům detailněji nahlédnout do fungování firmy. Dashboard umožní sledovat všechny data na jednom centrálním místě. Největším přínosem správně navrženého dashboardu je efektivita a rychlost, kterou můžete využít k učinění obchodních rozhodnutí.
- Hlavní výhody jsou
- okamžitý pohled na jednotlivé cíle
- přehled důležitých informací na jednom místě
- personalizace na různých úrovních podniku
- možnost konfigurace při změně priorit
- úspora času při strategických rozhodnutích
- Nejčastěji sledované ukazatele
- Meziroční porovnání prodejů
- TOP 10 položek/témat/skupin podle obratu/marže na maloobchodě/velkoobchodě/e-shopu
- TOP 10 odběratelů podle prodeje velkoobchod/maloobchod
- Denní tržby po prodejnách/skladech za týden/měsíc
- Zásoby na prodejnách tento rok vs minulý rok
- TOP 10 prodavačů za měsíc podle obratu
- Hlavní důvody výdejů od začátku roku
- Počet přijatých reklamací po měsících
- a mnoho dalších…
Dashboardy lze nastavit na úvodní stránce Winshop SQL podle přání klienta.
Další možností pro zobrazení dashboardů je mobilní aplikace WS dashboard, případně mohou být jednotlivé statistiky zasílány e-mailem.